معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

فرهنگ مطالعه باید به عنوان یک ارزش میان دانش‌آموزان رواج پیدا کند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت هدف اصلی هفته کتاب و کتابخوانی، ترویج فرهنگ مطالعه به عنوان یک ارزش در بین مردم به خصوص دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ مطالعه باید به عنوان یک ارزش میان دانش‌آموزان رواج پیدا کند

احسان رجبیان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در گفت‌و‌گو با پانا گفت:«شعار یار مهربان که از دیرباز یار و همراه دانش آموزان بوده است یادآور دوستی مفید و دانشور برای نوجوانان است، دوستی که با همراهی آن در تمام مقاطع زندگی می توان با بصیرت کامل حرکت کرد.»

وی افزود:«تشکیل فضاهای ادبی و گیرا برای دانش آموزان می‌تواند در مدارس بسیار مفید واقع شود. کتابخانه ها محوریت اصلی این‌چنین فضاهایی هستند و بهای زیادی باید به چنین مکان ها داده شود. تجهیز کتابخانه‌ها با کتاب‌هایی مناسب نوجوانان، یکی از راه های ترویج فرهنگ مطالعه به عنوان یک ارزش میان دانش آموزان است.»

رجبیان در پایان گفت: «ما با تشکیل کانون های فرهنگی تربیتی با عنوان انجمن ادبی برای دانش آموزان، در پی تشویق نوجوانان به اشعار و کتاب ها هستیم و علاوه بر ترویج اشعار کهن ادب فارسی به دنبال ترغیب نوجوانان برای سمت و سوگیری به سمت سروده های معاصر که نشانگر ترویج بیش از پیش ادبیات فارسی در بین شاعران و شعر دوستان معاصر است، هستیم و برای ارائه الگوهای ادب ایرانی، اسلامی تمام تلاش خود را می کنیم.»

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار