سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

تالیف کتاب‌هایی در ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت‌ نیاز امروز کودکان و نوجوانان است

تهران (پانا) - همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه کتاب‌های سه جلدی «من یک دخترم» در آیینی با حضور معصومه نجفی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش‌، لیلا سلیقه‌دار مولف اثر و جمعی از اهالی کتاب رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تالیف کتاب‌هایی در ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت‌ نیاز امروز کودکان و نوجوانان است

همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه کتاب‌های سه جلدی «من یک دخترم» که توسط لیلا سلیقه‌دار نوشته شده است و به تازگی از سوی انتشارات مدرسه چاپ و روانه بازار شده است سه شنبه 24 آبان ماه 1401 در سالن جلسات انتشارات مدرسه رونمایی شد.

این نشست رونمایی از مجموعه 3 جلدی کتاب‌های «من یک دخترم » ساعت ۱۱روز سه‌شنبه (بیست‌و چهارم آبان) با حضور معصومه نجفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، لیلا سلیقه دار مؤلف اثر، محمدرضا جهانبخش سرپرست انتشارات مدرسه و جمعی از دوستداران کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

نجفی در این مراسم با اشاره به لطافت حضور دختران در خانواده اظهار داشت: دختر در تعالیم اسلامی ما ریحانه است و به بیان امام صادق علیه السلام از حسنات الهی است و در قیامت به واسطه حسنات الهی پاداش داده خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت از خانم سلیقه دار به عنوان فردی که سالهاست در کارگاه های مهارت زندگی فعالیت مستمر دارد یاد کرد و این ویژگی را دلیلی بر علمی بودن اساس کتاب عنوان کرد و افزود: حاصل کاری که مبنای علمی داشته باشد قابل تقدیر و ارزشمند است.

وی در ادامه بر لزوم تالیف کتاب هایی با بنای فکری مشخص برای نوجوانان و کودکان را که با درنظر گرفتن نیازها و ویژگی های خاص سنی آنان و بر مبنای سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی نوشته شده باشد، تاکید کرد.

نجفی به اهمیت انس با کتاب در کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: در طرح «یار مهربان» و تجهیز کتابخانه کلاسی که در دستور کار معاونت ابتدایی قرار دارد و به زودی افتتاح خواهد شد؛ سعی بر این است که ساحت های شش گانه تربیتی مورد عنایت قرار گیرد و در این میان جای خالی کتاب هایی در برخی از ساحت ها حس می شود که باید برای آن فکری کرد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت با تاکید بر لزوم تمرکز بر هدایت تحصیلی در دوره دوم ابتدایی، اذعان داشت: این نیاز وجود دارد که کتاب هایی در ساحت های اقتصادی در تمام ابعاد آن تولید شود؛ قطعا در استعداد یابی و هدایت تحصیلی آن ها توفیقاتی حاصل می‌شود.

در ادامه از لوح یادبود این مجموعه و کتاب‌های سه جلدی من یک دخترم رونمایی و از زحمات لیلا سلیقه‌دار در تالیف این مجموعه تقدیر شد.

مجموعه مصور سه جلدی «من یک دخترم» مشتمل بر نه فصل در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه به نشانی www.enmabazar.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار