برگزاری برنامه داستان‌خوانی، نمایش فیلم و نقد و بررسی فیلم‌های اقتباسی در نیشابور

نیشابور (پانا) - مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از برگزاری برنامه داستان‌خوانی، نمایش فیلم و نقد و بررسی فیلم‌های اقتباسی همزمان با هفته کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه داستان‌خوانی، نمایش فیلم و نقد و بررسی فیلم‌های اقتباسی در نیشابور

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، نشست داستان‌خوانی و نمایش فیلم کوتاه «حفره مشترک» ساخته اسما ابراهیم زادگان برگزار می‌ شود.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتاب، رسانه و زبان فارسی، چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ الی ۱۹ بعد از ظهر کارگاهی با عنوان «اقتباس در فیلم کوتاه» با حضور امیرحسین روح نیا نویسنده، مدرس و پژوهشگر سینما و حجت حسن ناظر نویسنده و فعال هنری در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در سه بخش برگزار می‌شود که در بخش اول داستان «حفره مشترک» به نویسندگی محمدرضا زمانی از کتاب «این سو واقعیت، آن سو خیال» توسط استاد حجت حسن ناظر خوانده و بررسی می‌شود و در ادامه فیلم کوتاه «حفره مشترک» به کارگردانی اسما ابراهیم زادگان که از داستان زمانی اقتباس شده است، نمایش داده می‌شود.

سلیمانی سپهر یادآور شد: بخش پایانی کارگاه «اقتباس در فیلم کوتاه» با حضور امیرحسین روح نیا همراه است که در کنار تحلیل داستان و فیلم «حفره مشترک»، به اقتباس صورت گرفته در آن پرداخته و ظرفیت‌های اقتباس در فیلم کوتاه را نیز بررسی خواهد کرد که حضور در این ویژه برنامه برای عموم علاقمندان برگزار می شود.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان آغاز شده و تا ۲۷ آبان‌ ۱۴۰۱ در سطح شهرستان نیشابور ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار