مدیر آموزش و پرورش ملارد:

اردوهای راهیان نور، بستری غنی برای آموزش فرهنگی به دانش‌آموزان است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست هماهنگی هفته بسیج بیان کرد با تدارک اردوهای راهیان نور می‌توان زمینه‌ای غنی را برای آموزش‌های فرهنگی در دانش‌‌‌آموزان ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور، بستری غنی برای آموزش فرهنگی به دانش‌آموزان است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی و پشتیبانی بسیج با حضور سرهنگ محمد بهرامی، معاون اداری و پشتیبانی ناحیه مقاومت سپاه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان ملارد، رییس کانون بسیج فرهنگیان و سایر مسئولین آموزش و پرورش ملارد برگزار شد، بیان کرد: در امور فرهنگی و تربیتی لازم است ابتدا، از خودمان شروع کنیم و به اجرای اردو اهتمام ویژه داشته باشیم، مسائل فرهنگی را در اردو لحاظ کنیم، چرا که اردوی راهیان نور، بستری غنی برای آموزش فرهنگی به دانش‌‌‌آموزان است.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف، اقناع‌سازی اولیاء، دانش‌‌‌آموزان و همکاران مورد تأکید است و برگزاری مطلوب مراسم گرامیداشت هفته بسیج با برنامه‌های متنوع مورد انتظار است.

این مقام مسئول تأکید کرد: همچنین قرار است در هفته بسیج، اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از پارک‌های علم و فناوری، هوا و فضا برای دانش‌آموزان و همکاران علاقه‌مند برگزار شود.

سرهنگ محمد بهرامی نیز در این نشست، طی سخنانی بیان کرد: در کار تربیتی، بهترین روش برگزاری اردو و بهترین اردو نیز اردوی راهیان نور است.

وی همچنین بر تشکیل قرارگاه امام حسن عسگری (ع)، با ریاست فرماندار در محل فرمانداری شهرستان تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار