اعلام برنامه‌های سازمان زیباسازی برای هفته کتاب

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اکران فرهنگی تصاویر نویسندگان شاخص و طراحی و نصب مجسمه‌های فیگوراتیو شاعران بزرگ ادب فارسی به مناسبت هفته کتاب خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های سازمان زیباسازی برای هفته کتاب

رضا صیادی دراین‌باره گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران فرهنگی کتاب‌ها و نویسندگان شاخص معرفی شده توسط کارگروه مشترک با وزارت ارشاد اسلامی، حوزه هنری و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تلاش در حفظ تنوع نویسنده‌ها و ژانر کتاب‌ها در بیش از 600 سازه فرهنگی و تجاری پایتخت، به استقبال هفته کتاب رفته است.

وی با اشاره به اکران‌های فرهنگی هوشمند سازمان زیباسازی گفت:‌ این امکان در اختیار شهروندان قرار گرفته تا با اسکن QR code ها ضمن دریافت تخفیف از ناشران، خلاصه و اطلاعات کتاب، مشخصات نویسنده هر اثر را نیز را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: شعار امسال پویش هفته کتاب" ما همانیم که می خوانیم" طراحی شده و سعی شده با انتخاب بیش از 60 نویسنده و عنوان کتاب، ژانرهای مختلف و نیز سلایق مخاطبین لحاظ شود.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، صیادی با اشاره به تاثیر هنرهای شهری در فرهنگ سازی عمومی، تصریح کرد: در هفته کتاب سال جاری برای اولین بار طراحی و ساخت آثار حجمی فیگوراتیو در ابعاد ۱.۵ برابر اندازه واقعی شاعران بزرگ در کنار کتاب در دستورکار سازمان قرار گرفت که این آثار در محور کریمخان به عنوان یک فضای شهری مورد توجه علاقه مندان کتاب و کتابخوانی نصب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار