سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی همزمان با آغاز هفته کتاب

رشت (پانا) - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت به‌مناسبت هفته کتاب، ویژه برنامه‌های متنوعی در گیلان برای کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی همزمان با آغاز هفته کتاب

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: جشن کتاب با هدف تجلیل از مروجان کتابخوانی در بخش کودکان و نوجوانان و مربیان، نمایشگاه آثار برگزیده اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون، نشست تخصصی ترویج کتابخوانی ویژه مادران شاغل، ویژه برنامه یار مهربان برای کودکان کار و مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی، کارناوال شادی با کتاب (اهدای کتاب به کودکان مدارس مناطق کم برخوردار)، دیدار کودکان و نوجوانان با نویسندگان و شاعران کتاب‌های کودک و نوجوان و اجرای نمایش کتاب فیلم و فعالیت‌های کتاب محور در مراکز فرهنگی هنری استان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می‌شود.

میرعظیمی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۰ هزار کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی و هنری گیلان هستند، افزود: مراکز کانون در ۳ نوع ثابت، پستی و سیار که شامل سیار روستایی و شهری است، با فعالیت‌های عمومی و تخصصی خدمت رسانی می‌کنند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با ۳۱ مرکز ثابت، چهار مرکز پستی در رشت، تالش، آستارا و لنگرود و سه مرکز سیار در رشت، رستم آباد و آستارا و یک کتابخانه سیار به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار