دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان:

«کافه ۵۷» برنامه گفت‌و‌گو محور برای دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در جمع معاونین پرورشی و فرهنگی استان‌ها به معرفی برنامه گفت‌و‌گو محور کافه ۵۷و دیگر فعالیت‌های این تشکل دانش‌آموزی پرداخت.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
«کافه ۵۷» برنامه گفت‌و‌گو محور برای دانش‌آموزان است

حسین تاریخی در روز پایانی گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و‌ پرورش استان ها، اظهار کرد: در دستور کار اتحادیه این است که تلاش کنیم در کنار مجموعه آموزش و پرورش باری از دوش ساختار رسمی کشور برداریم و میان‌بری برای پر کردن خلأها باشیم.

وی افزود: صیانت از مجموعه اتحادیه جزو خط قرمزهای ما محسوب می شود. از این‌رو تاکنون تلاش کردیم همسو با برنامه‌های دولت پیش برویم و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ثابت قدم باشیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: مخاطب اتحادیه، مجموعه دانش‌آموزان دوره متوسطه است؛ محور فعالیت این مجموعه نیز ایجاد بستری برای رشد و تعالی دانش آموزان است.

تاریخی با بیان اینکه در اتحادیه، منظومه فکری‌تربیتی نوجوان داریم تا تصویر خوبی از نوجوان تراز انقلاب ترسیم کنیم، گفت: در این راستا دانش آموزان از سال هشتم تا یازدهم در خیمه های معرفت اتحادیه در بیرون از مدرسه حاضر می شوند. در بستر مدارس نیز، ما مدرسه انقلاب و هیأت های دانش آموزی انصار المهدی(عج) را داریم.

وی اضافه کرد: «تاما» یکی از برنامه های ما است و نوعی از بازی های گروهی است، «کافه ۵۷» هم ما در برخی موارد تحت عنوان کافه ۱۳ برگزار شده، برنامه گفت و گو محور ما برای دانش آموزان است که از آذرماه رسما در اتحادیه اجرا می شوند.

تاریخی، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان را قدیمی ترین تشکل دانش آموزی برشمرد و افزود: اکنون ۱۴ هزار مدرسه و ۴۰۰ هزار دانش آموز در متوسطه تحت پوشش اتحادیه قرار دارد. معتقدیم با فراهم شدن مقدمات باید این دامنه را به تعداد مدارس بیشتر توسعه دهیم و مخاطبانمان را حتی به دو میلیون دانش‌آموز برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار