تولید نماهنگ «مادر که باشی» به همت کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان / فیلم

سمنان (پانا) - مدیرکانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان، از تولید نماهنگ «مادر که باشی» به مناسبت هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم «محمد طحان» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید نماهنگ «مادر که باشی» به همت کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان / فیلم

هاشم مشیری، در گفت و گو با پانا، با اشاره به تولید نماهنگ «مادر که باشی» به مناسبت هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد طحان گفت: این نماهنگ توسط مرکز فضای مجازی قافله سمنان و قرارگاه فرهنگی راه شهیدان با همکاری کانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان تولید شده است.

وی با تأکید بر اینکه این نماهنگ به تمامی مادران معظم شهدا به ویژه مادر گرانقدر شهید محمد طحان تقدیم شده است، افزود: از فضای مجازی برای تبلیغ و گسترش فرهنگ ناب اسلامی و سبک زندگی اسلامی می توان استفاده بهینه داشت.

مدیرکانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان، با بیان این مطلب که رویکرد و گرایش مردم بویژه جوانان و نوجوانان امروز به سمت فضای مجازی است، بیان کرد: در این راستا اعضای تیم فضای مجازی قافله سعی کرده به سمتی حرکت کند که فعالیت های مجازی در مساجد رونق بگیرد.

مشیری با اشاره به فعالیت های این تیم گفت: اعضای این تیم به مناسبت های مختلف مذهبی، ملی، فعالیت هایی از قبیل طراحی پوستر، ساخت کلیپ، بارگذاری مطالب مذهبی ودینی و ... را برعهده دارند.

وی افزود: از آنجا که مقام معظم رهبری تأکید فراوانی در مورد فضای مجازی دارند، ما تلاش کردیم حضور بچه های ارزشی و انقلابی در فضای مجازی فراهم شده و با تهیه کلیپ، تصاویر و مطالب تازه و بروز در خصوص نیاز نسل جوان وارد این عرصه شده ایم.

مدیرکانون فرهنگی و هنری مصلی سمنان همچنین از راه اندازی سایت و وبلاگ، کانال هایی در آپارات، طرحی پوستر به مناسبت های مختلف، تشکیل کمپین ها و پویش های مردمی در مناسبت ها، ساخت کلیپ های مختلف و... را از جمله فعالیت‌های تیم فضای مجازی قافله عنوان کرد و افزود: اعضای این تیم با تولید محتواهای مناسب و ارزشمند از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ارزش های دینی و ملی به جوانان استفاده می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار