مدیر منطقه ۹ در جمع اعضای شورای پرورشی گفت:

برنامه‌های پرورشی و تربیت‌بدنی باید تمام ابعاد زندگی دانش‌آموزان را در بر بگیرد

تهران (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه 9 در دیدار صمیمی با اعضای شورای پرورشی منطقه بر لزوم تطابق برنامه‌های پرورشی و تربیت بدنی با ابعاد زندگی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های پرورشی و تربیت‌بدنی باید تمام ابعاد زندگی دانش‌آموزان را در بر بگیرد

مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 با تاکید بر اهمیت حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی از این معاونت به عنوان بخشی یاد کرد که بیشترین ارتباط مستقیم با دانش آموزان به عنوان مخاطب و هدف اصلی آموزش و پرورش را دارد و افزود: معاونت پرورشی و تربیت بدنی هم باید برای روح و روان دانش‌آموزان و هم برای جسم آنان برنامه داشته باشد؛ بنابراین هر طرح یا برنامه‌ای که پیش‌بینی می‌شود باید تمام ابعاد زندگی دانش آموزان را در بر بگیرد.

وی گفت: هدف اساسی همه فعالیت های تربیتی مدرسه این است که با ایجاد انگیزه ها و محرک های لازم برای ادامه رشد و تکامل طبیعی و سالم دانش آموزان، امکانات کسب معرفت مهارت های ضروری و ارزش های مطلوب برای بهره مندی از زندگی مطلوب را فراهم آورد.

رحیم پور با بیان اینکه این نگاه که فعالیت های پرورشی و تربیتی تنها در اموری همچون برگزاری مسابقات و مراسم صبحگاه خلاصه شود، یک نگاه بسیار ناچیز به برنامه های پرورشی است، خاطرنشان کرد: فعالیت ها و برنامه های تربیتی و پرورشی باید در متن همه برنامه های درسی باشد و محدود به یک یا چند عنوان خاص نباشد.

در بخش دیگری از این دیدار معاون و کارکنان حوزه معاونت پرورشی به بیان دیدگاه ها و تشریح برنامه های پیش روی حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار