قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در13 آبان

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل با صدور پیامی از حضورپرشور مردم ولایت‌مدار به‌ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 13 آبان‌ قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در13 آبان

متن پیام کلام اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان، روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست. رهبر معظم انقلاب

«حضور پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار بویژه، دانش آموزان و فرهنگیان به همراه مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان اردبیل در راهپیمایی روز 13 آبان، به عنوان یک نقطه عطف تاریخی، همگام با ملت غیور و سربلند ایران اسلامی نشان از اقتدار، بصیرت، شجاعت و زمان شناسی آحاد مردم و تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای گلگون کفن این مرز و بوم است.

بدون شک فرهنگیان بصیر و دانش آموزان ولایی و انقلابی در این راهپیمایی، وحدت و یکپارچگی ملی همراه با منویات رهبر معظم انقلاب را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی استکبار جهانی بویژه آمریکای جهانخوار دانسته و همدلی و انسجام ملی بویژه در روزهای اخیر که با شرارت دشمنان قسم خورده انقلاب همراه است را بعنوان راهبرد عزت و سربلندی می دانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی، از حضور گسترده مردم ولایتمدار بویژه فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های آنها که حماسه دیگری را خلق کردند، نهایت تشکر و قدردانی خود را اعلام کرده و از درگاه خداوند متعال اقتدار و عزت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

گفتنی است مردم ولایتمدار استان اردبیل در اقصی نقاط استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر ضمن خلق حماسه ای کم نظیر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

اردبیلی ها در جای جای استان اردبیل با مشت‌هایی گره کرده که بیانگر خشم و انزجار خود از دسیسه های روزافزون استکبار جهانی بود حضور یافتند.

راهپیمایان اردبیلی ضمن فریاد مرگ بر آمریکا خواستار برخورد قاطع مسئولان کشور با برهم زنندگان امنیت و آرامش کشور شده و حمایت خود از نیروهای مخلص و ایثارگر بسیج و نیروی انتظامی که در 50 روز گذشته خسارت های زیادی را متحمل شدند اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار