برگزاری نمایشگاه کاریکاتور تاریخ تلخ به مناسبت 13 آبان

تهران (پانا) - به مناسبت سالروز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نمایشگاه تاریخ تلخ در قالب آثار کاریکاتور از دوازدهم تا نوزدهم آبان ماه سال‌جاری در نگاه گذر فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۲۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  نمایشگاه کاریکاتور تاریخ تلخ به مناسبت 13 آبان

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در این نمایشگاه، بیست اثر کاریکاتور به همراه روایتی از تاریخ طنزگونه از کشف قاره آمریکا و شیوه اجرای حقوق بشر از گذشته تاکنون که شامل پوسترهای تاریخی جنایت های آمریکاست به منظور شناخت بیشتر شهروندان به خصوص جوانان از خود استکباری دولت آن کشور در قالب طنز و کاریکاتور به تصویر درآمده است.

بر اساس این خبر، یکی از مراکز معتبر سازمان فرهنگی هنری که در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت دارد، خانه کاریکاتور ایران است. این مرکز به خاطر پیوند مستمری که با هنرمندان این رشته دارد، نوعی هماهنگی در میان هنرمندانی ایجاد کرد که به صورت خودجوش وارد این عرصه شدند. در جمع‌بندی نهایی، به حدود ۲۰ کاریکاتور رسیدیم که بعضی از آنها در اینجا به نمایش در آمده و تعدادی دیگر نیز در روزهای آتی نمایش داده خواهد شد.

طبق این گزارش، در فرهنگسرا برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود که محصولات فرهنگی آن بین مخاطبان توزیع خواهد شد. آنچه در «فرهنگسرای اخلاق» مورد تاکید ویژه است، استکبارستیزی و تاکید بر جنبه‌های مقاومت، زنده نگه‌داشتن رخدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی در اذهان عمومی، شناساندن مردم ایران به عنوان یک ملت استکبارستیز به همه قدرت‌های شیطانی و حمایت از ملت‌های عدالت‌خواه جهان است.

گفتنی است علاقمندان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۸ در نگاه گذر فرهنگسرای اخلاق واقع در فرهنگسرای اخلاق، از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار