پیمان‌نامه دانش‌آموزان دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳ به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی

تهران(پانا)- دبیر ستاد برگزاری جشن روز دانش آموز دبیرستان فرهنگ عرفان، به نمایندگی از دانش‌آموزان این دبیرستان، هنگام مراسم زنگ مبارزه با استکبار جهانی، پیمان نامه روز مبارزه با استکبار جهانی را قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیمان‌نامه دانش‌آموزان دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳ به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی

محمدامین راست بندی، دانش آموز خبرنگار و دبیر ستاد برگزاری جشن روز دانش آموز در دبیرستان فرهنگ عرفان؛ ضمن نواختن زنگ مبارزه با استکبار جهانی و تبریک روز دانش آموز به دانش آموزان دبیرستان، به نمایندگی از دانش آموزان، پیمان نامه را خواند که متن آن به شرح زیر است:

۱) ما دانش آموزان ضمن تبریک روز دانش آموز؛ این روز را روز مبارزه با استکبار جهانی می دانیم.

۲) ما دانش آموزان، استکبار جهانی آمریکا را محکوم و انگلیس و اسرائیل و منافقین را جیره خواران آمریکا می دانیم.

۳) ما دانش آموزان ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی و مدافعان امنیت کشور، خواستار برخورد جدی با عوامل تروریستی حرم حضرت شاهچراغ هستیم.

۴) ما دانش آموزان ضمن پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، یاد و نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به عنوان سردار دفاع از امنیت کشور در خارج از مرزها گرامی می داریم.

۵) ما دانش آموزان همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری، برای پیشرفت تحصیلی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی نمائیم.

راست بندی افزود: این متن توسط کادر اجرایی دبیرستان نوشته و مورد تائید سازمان بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دبیرستان فرهنگ عرفان رسیده بوده و بخاطر شناخت قبلی که مدیریت محترم از بنده و نحوه ی خوانش بنده داشته اند، این مسئولیت را به اینجانب محول کردند.

* خبرنگار دانش آموز: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار