زنگ ملی استکبارستیزی در مدارس اردبیل نواخته شد

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور زنگ ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز در مدارس استان اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ملی استکبارستیزی در مدارس اردبیل نواخته شد

در آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز، که به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه دوره متوسطه دوم شاهد (شهید پیرزاده) ناحیه یک اردبیل برگزار شد، کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی اظهار کرد: استکبارستیزی دانش‌آموزان کشور و همراه نشدن با نوای دشمنان همواره کابوسی برای مستکبران جهان است.

وی به برگزاری برنامه‌های هفته دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: امسال برنامه‌های این هفته به دلیل وقایع اخیر دارای ابعاد گوناگون فرهنگی و سیاسی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دشمن از علم‌اندوزی در ایران و پیشرفت علمی کشورمان در هراس است، تصریح کرد: ما باید برای حضور در عرصه‌های جهانی این وجهه علمی را در کشور حفظ کرده و در مسیر ارتقای آن تلاش کنیم.

این مقام مسئول افزود: شهادت دانش‌آموزان در جبهه‌های نبرد مکتب درس‌آموزی برای عصر حاضر است و فرزندان ما امروز باید در مدارس این شهدا را الگوی راه و مسیر خود قرار دهند.

صفری برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با وجود آنکه این روز مصادف با روز جمعه است اما دانش‌آموزان ما این بار نیز سنگر جهاد و دفاع از انقلاب را خالی نگذاشته و همراه با خانواده‌های خود در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، زنگ استکبارستیزی به صدا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار