رشیدی کوچی در گفت‌و‌گو با پانا:

۱۳ آبان امسال می‌تواند نقطه برجسته‌ای در تاریخ انقلاب باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت اگر برای ۱۳ آبان امسال درست و دقیق برنامه‌ریزی شود، امسال می‌تواند نقطه برجسته‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان امسال می‌تواند نقطه برجسته‌ای در تاریخ انقلاب باشد

جلال رشیدی کوچی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به یوم الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، اظهار کرد: «وزارت آموزش و پرورش شاید باید بسیار بیش از این‌ها فعالیت کند. اگر برای دانش‌آموزانی که امروز در مدارس هستند، روشنگری و تبیین شود و برای مسائل آن‌ها راهکار ارائه شود، بسیاری از این رفتارهای هیجانی را که امروز شاهد آن هستم را شاهد نخواهیم بود.»

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: «در موضوع ۱۳ آبان امسال نیز باید دقت نظر خاصی صورت گیرد تا اتفاقی نیافتد تا دشمن بهره آن را ببرد. امروز ذهن دانش‌آموزان ما ذهنی پویاست؛ ما باید معروف‌های کشور و نظام را برای دانش‌آموزان تعریف کنیم و سپس از آن‌ها بخواهیم که به این معروف‌ها عمل کنند.»

وی ادامه داد: «دغدغه امروز آموزش و پرورش ما، معیشت معلمان است چون ما توجهی به معیشت کارکنان اصلی‌ترین نهاد آینده‌ساز کشور ‌نکرده‌ایم. وقتی معلم ما در سر کلاس دغدغه معیشت و زندگی را دارد، نمی‌تواند به‌درستی به آموزش بپردازد.»

رشیدی کوچی بیان کرد: «البته اگر درست و دقیق برای ۱۳ آبان برنامه‌ریزی شود، امسال می‌تواند نقطه برجسته‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی باشد و اگر هم درست برنامه‌ریزی صورت نگیرد، می‌تواند نقطه‌ای ناامید‌کننده باشد.»

وی ضمن اشاره به اصلاح ساختارهای فرهنگی، گفت: «تاکید رییس‌جمهور تاکید درستی است اما متاسفانه این اصلاحات را در عمل نمی‌بینیم. مجلس قانونگذار است و تاکنون درگیر تصویب قانونی برای معیشت فرهنگیان بودیم و قدم بزرگی در این راستا برداشته شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار