دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه‌های شمال تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق حرفه‌ای خانه‌های شمال تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه‌های شمال تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در مرکز تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان داد، 4 مرد جوان با یک خودرو پژو 405 به خانه‌ها مراجعه کرده و با تخریب درب ورودی اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات شبانه‌روزی پلاک خودروی مذکور را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات پلیسی و بررسی‌های موشکافانه هویت 4 سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها به غرب استان تهران متواری شدند.

وی افزود: کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قضائی راهی مخفیگاه مورد نظر شدند و متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد، گفت: سارقان پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم سرقت از خانه‌های شهروندان در شمال تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با به اشاره به اینکه متهمان سابقه دار هستند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار