فرماندار خلیل‌آباد: ‍ 

۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران است

خلیل آباد (پانا) - فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت سیزدهم آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران است و استکبار جهانی از رشد انقلابی دانش‌آموزان در هراس است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران است

سید مسعود یاوری در نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در شهرستان خلیل آباد که با حضور امام جمعه، فرماندهان سپاه وانتظامی، مدیر آموزش و پرورش و دیگر روسای ادارات و نهادهای انقلابی در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره از رشد انقلابی دانش‌آموزان و نسل جوان ما در هراس است.

وی افزود: سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی است که باید امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی حوادث اخیر در کشور و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در حرم شاهچراغ را فتنه و توطئه استکبار جهانی دانست وبا عرض تسلیت به خانواده های این شهدا گفت: استکبار جهانی هر روز با توطئه‌ها و نقشه‌های جدید وارد می‌شود و طی ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی، حتی یک روز هم برای ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب بیکار ننشسته است.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه در اتفاقات اخیر نیز که به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی کفر طراحی شده، اظهار کرد: بار دیگر دانش‌آموزان در کنار مدیران، مربیان؛ معلمان و والدین خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

وی با تاکید بر حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان، عوامل اجرایی مدارس، معلمان و مدیران و دانشجویان، تاکید کرد: مردم خلیل آباد و دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان بار دیگر یکصدا اعلام خواهند کرد که مبارزه حق علیه باطل و علیه استکبار جهانی تا سرنگونی استکبار ادامه دارد.

علیرضا برمکی، مدیر آموزش وپرورش شهرستان خلیل آباد هم در این جلسه با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی، این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون پاک ۳۶ هزار دانش‌آموز آبیاری شده که شهرستان خلیل آباد شهدای دانش‌آموزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: پیرو هجمه‌هایی که به تازگی دشمنان و استکبار جهانی علیه ملت ایران به ویژه معلمان و دانش‌آموزان داشتند، دانش‌آموزان و معلمان باید با حضور گسترده خود در ۱۳ آبان نشان دهند که همواره پای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار