دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز به‌مناسبت گرامیداشت روز نوجوان

شهرکرد (پانا) - همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی به‌منظور تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مدیر امور نوجوانان دانش‌آموزی به‌همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان و جمعی از نوجوانان نخبه استان با خانواده شهدا دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز به‌مناسبت گرامیداشت روز نوجوان

به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز در روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و با هدف تکریم خانواده های شهدا و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سید سینا بنی هاشمی مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی با همراهی اسماعیل عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با حضور سرهنگ علوی فرمانده بسیج دانش آموزی استان با خانواده گرانقدر و معزز شهیدان سید محمود و سید حشمت الله حجازی دیدار کردند.

بنی هاشمی، مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی استان در این دیدار گفت: ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌ها، جانفشانی ها و رشادت شهدا و جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده و ما امروز وظیفه داریم که قدردان رشادت های شهدا و جانبازان گرانقدر باشیم.

عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر اهمیت ادامه دادن راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: خانواده های شهدا اسطوره و اسوه های صبر و استقامت هستند و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

علوی، فرمانده بسیج دانش آموزی استان اشاره کرد: ما عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند.

در پایان این دیدار هدایایی از سوی مسئولین حاضر در مراسم به خانواده شهیدان حجازی اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: یاسین سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار