مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان مطرح کرد

اجرای ۱۹۵ برنامه شاخص هفته بسیج دانش‌آموزی در سمنان

سمنان (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از اجرای ۱۹۵ برنامه شاخص هفته بسیج دانش‌آموزی در سمنان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی خبرداد و گفت ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۹۵ برنامه شاخص هفته بسیج دانش‌آموزی در سمنان

مجتبی لطفی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، ویژه‌برنامه‌های این هفته در استان سمنان را اعلام کرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان یک نهاد ارزشی و انسان‌ساز شناخته می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان با همکاری نظام آموزش و پرورش می‌تواند با ارائه برنامه‌های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان در گام دوم انقلاب ترسیم کند و بدین ترتیب به خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمن در جنگ ترکیبی و پیچیده شناختی امروز بپردازد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان، با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با عنوان «ایران قوی» نام‌گذاری شده است، گفت: ۱۹۵ برنامه شاخص در سراسر استان سمنان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تهیه و تدارک دیده شده است که از جمله آنها جشن دهه هشتادی‌ها با عنوان «ایران قوی» است که در استان در طول هفته برگزار می‌شود.

لطفی، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را برگزاری جشنواره سرود «صبح امید» عنوان کرد و افزود: این جشنواره در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست سرود همگانی در مدارس دوره ابتدایی است و با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی با مشارکت معاونت فرهنگی و اتحادیه انجمن اسلامی برگزار و تا ۲۰ آبان‌ماه ادامه دارد.

وی با عنوان این مطلب که برنامه‌های جهاد تبیین و روایت از انقلاب اسلامی است که در مدارس با حضور اساتید کشوری و استانی در این هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها، اجرای ۲ پویش «دنیای بدون تاریکی» و «ایران قوی» است که در پویش دنیای بدون تاریکی، دانش‌آموزان دنیای بدون آمریکا را متصور می‌شوند و در پویش ایران قوی به هویت ملی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان، معرفی شهید شاخص دانش‌آموزی استان سمنان، شهیده صدیقه رودباری شهمیرزادی است که در مردادماه سال ۵۹ به فیض شهادت نائل آمد و برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت دانش‌آموزان امیدان (مقطع ابتدایی) را سایر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: از دیگر برنامه‌ها حضور فعالان و نخبگان بسیج دانش‌آموزی با مسئولان استانی و شهرستانی، اجرای برنامه‌های ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، یادواره شهدای دانش‌آموز، اجرای فعالیت‌های جهادی در مدارس، توزیع لوازم‌التحریر، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و خواندن بیانیه است.

لطفی خاطرنشان کرد: از جمله دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان، اجرای طرح تربیتی در ۸۲ مدرسه در سال تحصیلی جدید در سه مقطع است که این طرح در دوره ابتدایی با عنوان طرح شهید عزیزاللهی در ۲۳ مدرسه در دوره متوسطه اول با عنوان طرح شهید بهنام محمدی در ۳۸ مدرسه در متوسطه دوم با عنوان طرح شهید فهمیده در ۲۱ مدرسه در حال اجرا است که برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در این مدارس هم اجرایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار