در گفت‌وگو با پانا:

کارگردان مستند «سوری»: از جایی حمایت نمی‌شوم اما دغدغه‌ ساخت فیلم‌های اجتماعی و تاریخی را دارم

تهران (پانا) - سولماز علیزاده، کارگردان مستند «سوری» که برای تحقیق و پژوهش این مستند از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران جایزه گرفت، گفت علاقه دارد فیلمسازی را ادامه دهد، در فیلم‌هایش از اتفاقات و حرف‌های جدید بگوید و دغدغه‌های اجتماعی و تاریخی مملکت را نشان بدهد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان مستند «سوری»: از جایی حمایت نمی‌شوم اما دغدغه‌ ساخت فیلم‌های  اجتماعی و تاریخی  را دارم

سولماز علیزاده کارگردان اهل اردبیل با ساخت مستند «سوری» برنده برگ زرین بهترین تحقیق و پژوهش از دوره سی‌ونهم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد. این کارگردان به پانا گفت:«این برگ زرین جایزه‌ای است که استادان فیلم کوتاه برای من در نظر گرفته‌اند و برای من و ادامه کارم در سینما بسیار ارزشمند است. 10 سال است که ساخت مستند را به صورت کاملا مستقل پیگیری می‌کنم و تاکنون از جایی حمایت نشده‌ام.»

وی در پاسخ به این‌که چه آینده‌ای را بعد از دریافت این جایزه برای خود متصور است، افزود: «چندان به آینده فکر نمی‌کنم، راهی که می‌روم برایم مهم است و سعی می‌کنم در آن راه که همان فیلمسازی است، لذت ببرم. دوست دارم فیلمسازی را همواره ادامه بدهم، در فیلم‌هایم از اتفاقات و حرف‌های جدید بگویم و دغدغه‌های اجتماعی و تاریخی مملکت را نشان بدهم؛ این برایم ارزشمند است.»

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار