به همت معلم هنرمند مراغه‌ای؛

تصویربرداری فیلم «سُمن» در مراغه به ایستگاه آخر رسید

مراغه (پانا) - تصویربرداری فیلم کوتاه « سُمن» اثر «سعید شاه‌محمدی» معلم هنرمند مراغه‌ای در انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه به اتمام رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تصویربرداری فیلم «سُمن» در مراغه به ایستگاه آخر رسید

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه با اعلام این خبر گفت: فیلم کوتاه «سُمن» اولین تجربه سعید شاه محمدی و علی موسی زاده است که با مضمونی اجتماعی در این انجمن در حال تولید است.

اسدی فرد افزود: در داستان روایت این فیلم که در قطع FHD تولید می‌شود، شاهد پارادوکس ذهنی جوانی هستیم که در گیر و دار مسایل اجتماعی از سویی با امیال و خواسته های خویش مواجه است و بدنبال برآورده کردن آنها و از سوی دیگر انجام همان کارها و فعالیت‌ها را برای اعضای خانواده خود برنمی تابد.

از عوامل تولید این فیلم می توان به سعید شاه محمدی و علی موسی زاده (نویسنده و کارگردان)، هادی افتخارزاده (استاد راهنما)، علی رحمتی( تدوینگر)، علی علینژاد(دستیار کارگردان)، مهسا مشهدی فام (تصویربردار)، مهدی آقاپور، علی موسی زاده و فاطمه طباطبایی (بازیگران)، رضا رحمتی (صدابردار)ف باران قربان وند (نور و منشی صحنه)، حسن توفیق (مدیر تولید)، آیلین محمودزاده (عکاس)، انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه ( تهیه کننده) اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار