مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان:

طراحی انقلاب اسلامی توسط امام راحل اردوگاه غرب را به لرزه در آورد

بهبهان (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت طراحی انقلاب اسلامی توسط امام راحل(ره)اردوگاه غرب را به لرزه در آورد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
طراحی انقلاب اسلامی توسط امام راحل اردوگاه غرب را به لرزه در آورد

عبدالرضا مرادحاجتی در سی و نهمین یادواره 74 لاله خونین مدرسه شهید پیروز بهبهان گفت: قدرتی مانند آمریکا رو به افول است. قدرتی که برای استحکام خود خون‌های جوانان ما را به ناحق ریخت. یک نمونه اش در همین مدرسه شهید پیروز بهبهان است که 74 معلم و دانش آموز ایران اسلامی را به خاک و خون کشاندند.

وی افزود: همه دانش آموزان و جوانان در روز 13 آبان باید به صحنه بیایید تا دشمنان را مایوس کرده و ضربه بزرگی بر آنها وارد کنید.

مراد حاجتی در ادامه گفت: مادران و خواهران گرامی حواستان به حجاب و چادرهایتان که دشمن آنها را نشانه گرفته است باشد که با همین حجاب و عفت، مادران این سرزمین جوانانی را تربیت کردند که در انقلاب و دفاع مقدس معادلات دنیایی که بر پایه قدرت آمریکا می چرخید را دگرگون کردند.

وی خاطرنشان کرد: کودکان 10 و 13 ساله ما کودک نیستند. آنها صاحب درک بالایی هستند و دشمن از آنها می ترسد. نمونه این کودکان بهنام محمدی کودک خوزستانی است که به همه ما درس استقامت، دفاع از وطن و اسلام داد.

مرادحاجتی با اشاره به شرایطی که در آن انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد، گفت: امام خمینی انقلابی طراحی کرد که زلزله بزرگی در اردوگاه غرب به وجود آورد. آن هم در منطقه ای از جهان که زیر سلطه آمریکا و چهارراه اقتصادی دنیا بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در پایان با اشاره به تغییر استراتژی دشمن از جنگ فیزیکی به جنگ نرم گفت: هدف دشمن رخنه در خانواده ها و از بین بردن غیرت هاست پس همه و به ویژه مادران و دخترانی که در آینده مادران این سرزمین خواهند بود، باید هوشیار باشند و دشمنان باید بدانند ما امروز انتقام خون شهدای خود را خواهیم گرفت و به مدد الهی آنها در هیچکدام از نقشه های خود موفق نخواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار