معاون وزیر ورزش و جوانان در قرچک:

باید در برابر دشمنانی که قصد ناامیدی نوجوانان را دارند ایستادگی کنیم

قرچک (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان گفت باید در برابر دشمنانی که قصد ناامیدی نوجوانان را دارند ایستادگی کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
باید در برابر دشمنانی که قصد ناامیدی نوجوانان را دارند ایستادگی کنیم

در همایش تقدیر از نخبگان و فعالان فرهنگی، علمی و ورزشی شهرستان قرچک، وحید یامین‌پور، معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: آنچه در شهرستان قرچک همواره زبانزد بوده، حضور همیشه نوجوانان است، نه تنها در زمان حال بلکه در زمان انقلاب نیز مردم این منطقه خود را ثابت کرده اند که همیشه در همه مقاطع در صحنه حاضر خواهند بود.

وی بیان کرد: ما باید منبع انرژی که در این جوانان و نسل بعدی آنها خواهد بود را برای ادامه ایجاد کنیم و این راه چیزی به جز امید نیست. دشمنان ما امید را در جسم و روح نوجوانان آینده ساز ایران هدف گرفتند، البته نواقص و کم کاری هایی نیز از سمت ما است و جوانان در این خصوص باید به دنبال مطالبه خود و رفع این کمبودها باشند، زیرا آنان هستند که می‌دانند چه چیز مانع این اتفاقات خواهد بود.

یامین‌پور ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: گشایش گره‌های موجود در تمامی عرصه‌ها با کمک جوانان است که باعث ایجاد اشتغال بیشتر تمامی آنها می‌شود و ما هرساله شاهد نخبگان و کارآفرینان شهرستان در قله‌های موفقیت هستیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: شرایط فعلی کشور مانند دوی ماراتن است و ما در انتهای راه برای رسیدن به موفقیت بزرگ هستیم و دشمنان کسانی هستند که با حسد برای عقب کشیدن ما به همه چیز چنگ می‌زنند. همیشه به عنوان یک استاد دانشگاه متذکر شدم که همواره باید بنگریم در کجای تاریخ ایستادیم؛ ما در راند پایانی هستیم و با توکل بر خدا و ایجاد همبستگی از شر ترور روانی دشمنان جدا و جهاد تبیین را هدفی برای فتح قله‌ها در نظر بگیریم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار