وزیر آموزش و پرورش در آیین رونمایی از کتاب‌های راهنمای عملی آموزش ترکیبی:

همه ما وظیفه داریم راه شهیدان دانش‌آموز را ادامه دهیم

آبان، ماه دانش‌آموز و متعلق به دانش‌آموزان ایران اسلامی است/ آنفولانزای فصلی باعث تعطیلی برخی از کلاس های درس شده است و از ظرفیت شاد در چنین مواقعی استفاده خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش ماه آبان را متعلق به دانش‌آموزان دانست و تاکید کرد همه ما وظیفه داریم راه شهیدان دانش‌آموز را ادامه دهیم.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
همه ما وظیفه داریم راه شهیدان دانش‌آموز را ادامه دهیم

یوسف نوری در آیین رونمایی کتاب های راهنمای عملی آموزش ترکیبی گفت: آبان، ماه دانش‌آموز و متعلق به دانش‌آموزان ایران اسلامی است؛ در روزهایی که به نام دانش‌آموزان و متعلق به آنها است، ما وظیفه داریم که راه شهیدان دانش‌آموز را ادامه دهیم.

وی افزود: کتاب راهنمای عمل آموزش ترکیبی یکی از نیازهای مدارس است که توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی نوشته شد؛ حتما در نسخه های بعدی این کتاب باید از حضور صاحب‌نظران به صورت جدی استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آنفولانزای فصلی باعث تعطیلی برخی از کلاس های درس شده است؛ اما خوشبختانه در آموزش های ما شبکه شاد وجود دارد و این شبکه برای چنین شرایطی طراحی شده است.

نوری تصریح کرد: اگر نیم‌رخ شناختی یک دانش‌آموز را به طور کامل به دست آوریم، می‌توانیم تفاوت‌های فردی بین دانش‌آموزان را شناسایی کرده و آموزش‌هایی را به طور اختصاصی به این دانش آموز ارائه دهیم که مورد نیاز او خواهد بود و این آموزش می‌تواند ۶۰ درصد از آموزش های حضوری تاثیر بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آزمایشگاه‌های مجازی، واقعیت‌های ارزش افزوده و سفرهای مجازی وجود دارد و ما باید از این ظرفیت‌ها برای عمیق‌تر شدن یادگیری‌ها استفاده کنیم.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود درباره مدرسه تلویزیونی ایران گفتد: شبکه یادگیری در سیمای جمهوری اسلامی ایجاد شده است و در هیچ کشور دنیا چنین شبکه‌ای با این جامعیت وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار