معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

افتتاح مسابقات درون مدرسه‌ای در سطح مدارس تا سطح کشوری

مشهد (پانا) - معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت افتتاح مسابقات درون مدرسه‌ای از هفته گذشته آغاز شده است و اجرای آن در سطح مدارس، ناحیه ، منطقه، استان و کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مسابقات درون مدرسه‌ای در سطح مدارس تا سطح کشوری

صفدر سلطانی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی درباره هدف از برگزاری دوره مسیر نو بیان کرد: این دوره ی آموزشی ویژه ی معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و شهرستان های ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی است و هدف این دوره ، توانمند سازی همکاران در حوزه ی پرورشی و تربیت بدنی است. همچنین ارائه برنامه ها و طرح هایی که باید در سال تحصیلی۱۴۰۱_۱۴۰۲در مدارس به صورت ویژه پیگیری شود.

سلطانی درباره برنامه هایی که برای مدارس دارند گفت: ما در این معاونت، ۲ مقوله ورزش و فعالیت های ورزشی در مدارس و سلامت دانش آموزان را پیگیری می کنیم. در این دو حوزه، آموزش معلمان و مراقبین سلامت و همچنین تهیه و تدارک تجهیزات ورزشی و بهداشتی برای مدارس را داریم.

وی درباره ی طرح شهید سلیمانی بیان کرد که طرح شهید سلیمانی در حال اجراست. رویکرد این طرح، ساخت فضاهای ورزشی درون مدارس است. در این طرح ۶۵ چمن مصنوعی ، ۸ سالن ورزشی ، ۳ زمین ساحلی ، ۲۵ کلاس ویژه درس تربیت بدنی در مدارس ساخته می شود و همزمان با همین دوره در سطح استان به بهره برداری می رسد.

افتتاح مسابقات درون مدرسه ای از هفته گذشته و اجرای آن در سطح مدارس، ناحیه ، منطقه ، استان و کشور، خبر خوش سلطانی به دانش آموزان استان بود.

دانش آموز خبرنگار: یونس سابقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار