محبوبیت، رمز موفقیت در فعالیت معلمی است

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلم با مخاطب شناسی و درک و شناخت روحیات و توانمندی شاگردان و محبوبیت می‌تواند در فعالیت خود موفق باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
محبوبیت، رمز موفقیت در فعالیت معلمی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، علی موحدی در نشست با مدیران مدارس شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره 111 معلم شهید و 471 شهید دانش‌آموز استان بوشهر اظهار کرد: تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب و معتقد و متلزم به سیره و مشی شهدا، رسالت دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال تحصیلی جاری است که در این راستا، برای سومین سال متوالی، طرح دانش آموز در تراز انقلاب در مدارس متوسطه دوم استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموز در تراز انقلاب ضمن مطالبه گری و مسئولیت پذیری اجتماعی، به مراتبی از حیات طیبه رسیده است.

موحدی خاطرنشان کرد: با برگزاری 471 یادواره شهید تحت عنوان لاله‌های روشن در مدارس استان، عطر، یاد و نام شهدا در فضای مقدس مدارس پراکنده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: فلسفه ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت با صدها شاخه وحوزه‌ای که ایجاد شده، صرفاً یک وظیفه اساسی فقط انسان سازی‌ است.
وی با بیان اینکه تکریم معلم، زیربنای تحقق کامل هدف مقدس انسان سازی تاکید کرد: معلم، وزارت آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی با رویکرد به ترتیب بیبشترین نقش در حفظ کرامت معلم دارند.

موحدی با اشاره به اهمیت ارتباط مدرسه و خانه اظهار کرد: تعامل و همدلی بین کادر آموزشی و اجرایی مدارس با اعضا انجمن اولیا و مربیان نقش موثری در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت مدارس دارد.

وی در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور گفت : دشمن با سرمایه گذاری بر روی نسل نوجوان و جوانان به دنبال تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش و ضد ارزش‌ها به ارزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور همچون گذشته سردمدار روشنگری و بصیرت افزایی هستند و با اقامه جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری، دانش‌آموزان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنند.

موحدی امیدآفرینی را نیاز امروز جامعه دانست و تاکید کرد: دنیای استکبار با استفاده از قدرت امپراتوری رسانه‌ای در صدد پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است که با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تبیین افتخارات نظام، نقشه دشمن را خنثی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار