مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت تبیین مفاهیم پدافند غیرعامل برای دبیران و دانش‌آموزان

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت موضوع پدافند غیرعامل و اثراتی که می‌تواند روی ارتقاء امنیت و پایداری کشور ایجاد کند، می‌بایست برای معلمان و دانش‌آموزان تبیین شود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبیین مفاهیم پدافند غیرعامل برای دبیران و دانش‌آموزان

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در جلسه کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر که در سالن جلسات منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در عملیات روانی که دشمن در وقایع اخیر راه‌اندازی کرده، تلاش شده با اثرگذاری بر ذهن دانش‌آموزان افکار آنها را مدیریت کنند که این وظیفه ما را برای مقابله با این پروژه دشمن سنگین‌تر کرده است.

وی بیان کرد: موضوع پدافند غیرعامل و اثراتی که می‌تواند بر روی ارتقاء امنیت و پایداری کشور ایجاد کند،می‌بایست برای دانش آموزان و معلمان تبیین شود.

قنبری در زمینه برنامه‌های اجرایی در زمینه پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش اسلامشهر به مواردی از جمله، کنترل آشفتگی فضای مجازی، برگزاری دوره‌های کمک‌های اولیه (امداد و نجات)، طرح نظارت همتا (چک لیست ارتقاء امنیت مدارس) و همچنین کنترل و ثبت بیمه مسئولیت‌مدنی مجموعه‌های ورزشی و.... اشاره کرد.

گفتنی است، در جلسه کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، کارشناسان حراست، ارزیابی و عملکرد و معاون آموزش ابتدایی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار