مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

نصیحت، راه نزدیکی به دانش‌آموزان این نسل نیست

بهارستان‌دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان راه نزدیکی به دانش‌آموزان را رفاقت با آنان برشمرد و نصیحت را امری ناکارآمد برای نسل دهه هشتاد دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نصیحت، راه نزدیکی به دانش‌آموزان این نسل نیست

در نشستی که به منظور هم‌اندیشی مبلغات طرح امین با حضور روحانیون امین شهرستان‌های بهارستان، اسلامشهر، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس همچین معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان صورت گرفت، احمد اسدپور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان گفت: راه ایجاد تغییر و تحول در حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بی‌شک امر نصحیت نیست؛ چنانچه اگر هدف آموزش درست و در چارچوب امین باشد ضروری‌است با دانش‌آموزان رفاقت کرد تا بتوان با درک کردن آنها موجب انقلاب درونی در آنان شد.

وی با اشاره و تاکید بر اهمیت این طرح اظهار کرد: شخصی که در این حوزه قرار دارد و فعالیت می‌کند ملزم به رعایت و یادگیری شیوه‌های تقرب به دانش‌آموزان است، چرا که تنها با این نگرش می‌توان اثرگذاری داشت و میزان تاثیر را افزایش داد، در نتیجه گزینش افراد دارای شرایط از حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

اسدپور براساس مطالب و آمار ارائه شده افزود: آمال و آرزوهای نوجوانان در بهشتی به نام مدرسه وجود دارد که در این میان دانش‌آموزان طلاق دارای اهمیت بالایی از نظر حمایت و آموزش هستند و توجه به آنان امری ضروری است که در هنگام افزایش مشکل نیز صحبت کردن با کادر مدرسه و مشاور الزام دارد تا همفکری مورد نیاز انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان خاطرنشان کرد: تمامی موارد گفته شده از نیازهای امین بودن است و در اجرای کارها هماهنگی با مدیر مدرسه از مهم‌ترین بخش‌های این طرح است تا روند برنامه‌ها درون مدارس به خوبی پیش رود.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار