وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پانا:

مشکل زمین نهضت ملی مسکن حل شده، به وعده ساخت 4 میلیون واحد خود عمل می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بیش از 900 شهر در کشور مشکل زمین برای نهضت ملی مسکن حل شده است و می‌توان به مردم زمین داد تا خودشان مسکن بسازند، گفت تا پایان 4 سال به وعده‌ای که دولت برای ساخت مسکن داده است عمل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مشکل زمین نهضت ملی مسکن حل شده، به وعده ساخت 4 میلیون واحد خود عمل می‌کنیم

مدتی قبل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح جدید تغییرات شهرسازی و معماری در نهضت ملی مسکن گفته بود، گروه معماری و شهرسازی به این نتیجه رسیده که زمین در کشور کم نیست هرچند نتوانسته‌ایم از دستگاه‌های دولتی زمین بگیریم اما با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین‌های متعلق به راه و شهرسازی، زمین موضوع جدی ما نیست.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم ارائه گزارش ستاد ارتباطات مردمی اولین دوره سفرهای استانی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه به گفته خود وزیر مشکل زمین نهضت ملی مسکن حل‌شده آیا به وعده سالی 1 میلیون ساخت مسکن تا پایان 4 دوره دولت سیزدهم عمل خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: «در نهضت ملی مسکن از مدت‌ها قبل تصمیم گرفتیم در شهرهایی که کمبود زمین نداریم برای ساخت ویلا زمین به مردم بدهیم. اکنون هم بیش از 140 یا 150 هزار تک‌واحدی به مردم واگذار کرده‌ و واحدهای 200 تا 250 متر به مردم می‌دهیم. در این راستا تسهیلات هم می‌دهیم تا آن‌هایی که می‌توانند خودشان بسازند و آن‌هایی که نمی‌توانند ما برای‌شان می‌سازیم.»

وی گفت: «دولت تعهدش 4 میلیون مسکن است و حالا با این روش واگذاری بیش از 900 شهر در کشور، مشکل زمین نداریم و به خود مردم زمین می‌دهیم تا خودشان بسازند و به نظرم تا پایان 4 سال به وعده خود عمل خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار