برگزاری نخستین جلسه تخصصی مدیران هنرستان‌های ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا) - اولین جلسه تخصصی مدیران هنرستان‌‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آموزشگاه منصوره خلیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جلسه تخصصی مدیران هنرستان‌های ناحیه یک بهارستان

جلسه تخصصی مدیران هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی سرپرست، صالح اسماعیلی سرپرست معاونت آموزش متوسطه و مهدی جباری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آموزشگاه منصوره خلیلی برگزار شد.

در این جلسه آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان توجه به مدارس فنی حرفه‌ای را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: در بسیاری از فعالیت‌های آموزش و پرورش می‌توان با مشارکت دانش‌آموزان این مدارس، فعالیت‌ها را با بهترین بهره‌وری به انجام رساند.

وی پیگیری مشکلات هنرستان‌ها را مساله‌ای اساسی بیان کرد و ادامه داد: با همکاری یکدیگر سعی می‌کنیم تا مشکل تجهیزات را برطرف کنیم و مدارس بهارستان را از بهترین امکانات ممکن برخوردار سازیم.

همچنین عارف فولادی کارشناس مسئول فنی حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه آموزش دروس مهارتی نیاز مبرم به کارگاه و سایت دارد؛ پیگیری ویژه‌ای جهت تجهیز و تکمیل این کارگاه‌ها و سایت‌ها خواهیم داشت.

لازم به ذکر است پیش‌بینی استفاده از هنرآموزان و هنرجویان رشته فتوگرافیک در راستای تهیه عکس پرسنلی دانش‌آموزان منطقه با کمترین هزینه ممکن که موجب رشد توانمندی دانش‌آموزان این رشته می‌شود و بکارگیری هنرجویان برق در راستای تعمیر و تجهیز برق مدارس از جمله طرح‌های مطروحه، بودند.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار