‌کسب رتبه اول دانش آموزان اصفهانی در لیگ علمی بین‌المللی پایا

اصفهان (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اعلام کرد دانش‌آموزان اصفهانی در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ علمی بین‌المللی دانش‌آموزی کشور با محوریت سازمان بسیج دانش‌آموزی، موفق به کسب رتبه اول شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
‌کسب رتبه اول دانش آموزان اصفهانی در لیگ علمی بین‌المللی پایا

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حسین رجب پور، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: دانش آموزان اصفهانی در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ علمی بین المللی دانش آموزی کشور با محوریت سازمان بسیج دانش آموزی در سال تحصیلی 1401-1400 موفق به کسب رتبه نخست شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، 853 تیم از استان اصفهان در قالب تیم های 5 نفره، متشکل از دانش آموزان پایه ششم تا یازدهم به رقابت پرداختند. از این تعداد 549 تیم به مرحله استانی راه یافتند و در پایان رقابت ها 29 تیم به مرحله ملی و بین المللی صعود کردند.

رجب پور ادامه داد: با لطف خدا از مجموع 185 تیم راه یافته به مرحله کشوری، 12 تیم دانش آموزی اصفهان با کسب 5 مدال طلا، 3 مدال نقره و 4 مدال برنز و در مجموع با 870 امتیاز رتبه نخست این رقابت ها را کسب کردند.

وی ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان خاطرنشان کرد: کسب مجموع امتیاز870 توسط دانش آموزان و فاصله قابل توجه با رتبه دوم این رقابت ها، نشان دهنده تلاش، کوشش و سطح علمی بالای دانش آموزان اصفهانی است.

گفتنی است لیگ علمی پایا به عنوان بزرگ‌ترین لیگ گروهی جهان اسلام ویژه دانش آموزان پایه‌ ششم ابتدایی تا یازدهم است که به صورت تیمی در رشته های پایه تحصیلی خود از جمله رشته علوم تجربی، فیزیک، ریاضی، علوم پایه و … برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار