رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اصفهان خبرداد؛

توانمندسازی ۱۰۰۰ دانش‌آموز بسیجی استان در قالب اردوی یاوران ولایت

اصفهان (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اردوی یاوران ولایت با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز بسیجی در محل اردوگاه شهدای درچه و به صورت مجزا از ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه ویژه دختران و از ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه ویژه پسران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی ۱۰۰۰ دانش‌آموز بسیجی استان در قالب اردوی یاوران ولایت

سرهنگ حسین رجب‌پور، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت اظهار داشت: اردوی یاوران ولایت، ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم که در سال تحصیلی جدید به‌عنوان فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج مدارس استان منصوب خواهند شد، برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این اردو، با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز در محل اردوگاه شهدای درچه و به صورت مجزا از ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه ویژه دختران و از ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه ویژه پسران برگزار خواهد شد.

رجب‌پور ادامه داد: اصول و نکات تشکیلاتی، مسائل فرهنگی، برنامه‌ریزی و مدیریت و تشریح وظایف و مسئولیت‌های شورای واحد از جمله محتواهایی است که در این اردو به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: در کنار این مباحث، کارگروه‌هایی نیز برپا خواهد شد که در آن، دانش‌آموزان به ارائه طرح‌هایی می‌پردازند و در روز پایانی اردو، به دفاع از آن می‌پردازند که طرح‌های برگزیده چاپ شده و در اختیار تمام این دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و روایتگری دفاع مقدس از جمله مواردی است که به صورت فوق‌العاده و در حاشیه این اردو به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

رجب‌پور خاطرنشان کرد: اردوی یاوران ولایت در سال جاری برای بیست و چهارمین سال پیاپی و با حضور دانش‌آموزانی از سراسر استان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار