معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

برگزاری مسابقه درس‌هایی از قرآن در دبیرستان پاینده ناحیه یک اهواز

اهواز (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از افتتاحیه سی و یکمین سال برگزاری مسابقه درس‌هایی از قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه درس‌هایی از قرآن در دبیرستان پاینده ناحیه یک اهواز

علی عبیات با اعلام این خبر افزود: افتتاحیه سی و یکمین سال برگزاری مسابقه درس‌هایی از قرآن حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و مراسم رونمایی از طرح مصباح الهدی (شناخت سیره علمی و عملی حضرت امام حسن عسکری (ع) و حضرت صاحب الزمان امام مهدی (عج) به میزبانی دبیرستان تمام تشکیلاتی پاینده ناحیه 1 اهواز برگزار شد.

غلامرضا بهمئی، کارشناس قرآن ،عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت وگو با پانا بیان کرد: «مسابقه هفتگی دانش آموزی درس‌هایی از قرآن در ۱۷ هفته از ۲۱ مهرماه تا ۱۳ اسفندماه، هر پنجشنبه از شبکه یک سیما ساعت ۱۸:۱۰ و روزهای شنبه از شبکه قرآن بعد از ساعت ۱۳ پخش می‌شود.

همچنین فایل متنی صوتی و تصویری آن در وب سایت مؤسسه ترویج فرهنگی قرآن به آدرس https://tarvijequran.ir و در کانال درس‌هایی از قرآن در شبکه اجتماعی سروش، ایتا و شاد ارائه می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در سه مرحله؛ مدرسه، منطقه و کشوری برگزار می شود و دانش آموزان متوسطه اول و دوم و پایه ششم ابتدایی برای ثبت نام و شرکت در این مسابقه باید به مجری مسابقه درس هایی از قرآن مدرسه خود مراجعه کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پایان از مدیریت دبیرستان تمام تشکیلاتی پاینده، کادر اداری و آموزشی این آموزشگاه و همچنین معاون پرورشی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار