برگزاری مجمع انتخاباتی اولیا و مربیان در مدارس آمل

آمل (پانا) - مجمع انتخاباتی اولیا و مربیان در دبیرستان شهید علی ملک‌زاده شهرستان آمل امروز با حضور مدیر دبیرستان، معاونان‌، اولیا و مربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجمع انتخاباتی اولیا و مربیان در مدارس آمل

مریم تقی‌زاده، مدیر دبیرستان شهید علی ملک زاده ضمن عرض خیرمقدم‌ به اولیا و تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: نامگذاری و اختصاص هفته پیوند به منظور تقویت همکاری، مشارکت و افزایش نقش خانواده ها در تصمیم گیری ها برای تحقق اهداف مدرسه و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه به شمار می رود.

وی با تاکید بر این‌که رابطه خانه و مدرسه تعاملی دوطرفه است و هر دو نهاد تربیتی باید به نقش خود عمل کنند تا تعلیم و تربیت ثمربخش شود، افزود: حضور پررنگ والدین در انتخابات انجمن اولیا ضمن آنکه باعث رشد چشمگیر در فعالیت‌های مدرسه خواهد شد انجام برنامه‌های مدرسه را نیز تضمین می‌کند و مشارکت اولیا، همدلی و همراهی آنان با مدرسه باعث پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان خواهد شد و این امر مهم در نهایت پیشرفت علمی کشور را به دنبال خواهد داشت.

تقی‌زاده در ادامه با توجه به اهمیت فعالیت اعضای انجمن در مدارس افزود: والدین و مدرسه دو رکن اصلی در تعلیم و تربیت دانش آموزان و آینده سازان به شمار می‌روند و اعضای انجمن اولیا و مربیان بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف مدرسه به عنوان نماینده و پل ارتباطی بین اولیای دانش آموزان و مدرسه هستند. همکاری و همراهی اعضای منتخب والدین دانش آموزان در جهت رفع مشکلات مدرسه بسیار حائز اهمیت است.

خبرنگار:ضحا خادمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار