جامعه فرهنگیان قدردان خدمات پلیس است

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت جامعه فرهنگیان قدردان خدمات و تلاش‌های صادقانه پلیس در برقراری امنیت جامعه به ویژه امنیت مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جامعه فرهنگیان قدردان خدمات پلیس است

محمود حقدوست در دیدار با فرمانده پلیس راهور شهرستان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت و پلیس راهور همواره مستمر و مطلوبی داشته‌اند و این همکاری‌ها ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: طرح همیار پلیس با مشارکت دانش‌آموزان نقش موثری در ارتقا فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته است.

حقدوست خاطرنشان کرد: پلیس راهور وظیفه و رسالت مهمی در روان سازی ترافیک در ساعات شروع و پایان فعالیت مدارس دارد.

وی با ادای احترام به روح بلند شهدای امنیت و انتظامی یادآور شد: هر چند در اغتشاشات اخیر، به نیروی انتظامی اجحاف شد اما ملت بزرگ ایران تلاش‌های صادقانه و جان افشانی نیروی‌های انتظامی را در برقراری امنیت فراموش نخواهند کرد.

حقدوست تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا با حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن را در رسیدن به نقشه‌های شوم خود ناکام بگذاریم.

فرمانده پلیس راهور شهرستان بوشهر گفت: جان برکفان نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت، خود را خادم مردم می‌دانند و بر این عهد استوار هستند.

اسدالله حاجی‌زاده عنوان کرد: همکاری پلیس با آموزش و پرورش در تامین امنیت مدارس و سرویس‌های دانش‌آموزی همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مجموعه آموزشی پارک ترافیک واقع در بوستان شغاب مرکز استان، آماده حضور نوآموزان کودکستانی و دانش‌آموزان ابتدایی برای فراگرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی است. ‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار