سرپرست آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد؛

آموزش قرآن به دانش‌آموزان ابتدایی همراه با ایجاد خاطره خوب

برنامه وزارت آموزش و پرورش این است که شروع آموزش قرآن برای دانش‌آموزان با یک جشن و ایجاد خاطره خوب همراه باشد

تهران (پانا) -سرپرست آموزش ابتدایی گفت برنامه وزارت آموزش و پرورش این است که شروع آموزش قرآن برای دانش‌آموزان با برگزاری یک جشن و ایجاد خاطره خوب همراه باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش قرآن به دانش‌آموزان ابتدایی همراه با ایجاد خاطره خوب

معصومه نجفی پازکی به همراه معصومیان معاون آموزش ابتدایی شهر تهران و ضیاء‌پور مدیر منطقه و دیگر مسئولان حوزه ابتدایی منطقه 6 شهر تهران در جشنی که به مناسبت آغاز آموزش قرآن کلاس اولی‌ها در دبستان دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد برگزار شد، حضور یافت.

نجفی در حاشیه این مراسم گفت: جشن آغاز آموزش قرآن، امروز و همزمان با هفته ملی کودک برای دانش‌آموزان اول ابتدایی در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ دلیل برگزاری این جشن ایجاد یک حس خوب نسبت به قرآن کریم و با رویکرد انس با قرآن است.

وی افزود: رویکرد برنامه درسی قرآن، انس با قرآن کریم است و در این راستا ایجاد علاقه در کودکان و شکل‌گیری یک حس خوب نسبت به آموزش قرآن اهمیت ویژه‌ای دارد. ازین رو پیشنهاد ما این است که شروع آموزش قرآن برای دانش‌آموزان با یک جشن و ایجاد خاطره خوب همراه باشد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد معلمان بر نگرش کودکان به قرآن و آموزه‌های دینی متمرکز باشند چراکه ایجاد انس و علاقه به قرآن در کودکان دوره اول ابتدایی با سخت‌گیری نسبت به روخوانی و روانخوانی حاصل نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار