برگزاری طرح ولایت مشهد مقدس ویژه فرهنگیان استان

اردل(پانا) - طرح ولایت مشهد مقدس ویژه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری، به میزبانی بسیج فرهنگیان با رویکرد جدید تیم‌های پیشرفت مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح ولایت مشهد مقدس ویژه فرهنگیان استان

اصغر بیگی مسئول بسیج فرهنگیان استان و برگزاری طرح ولایت مشهد مقدس پاییز ۱۴۰۱ در شرح این طرح گفت: افتخار داشتیم این دوره را در شهر مشهد مقدس خدمت ۲۰۰ نفر از فرهنگیان فرهیخته استان، مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی، معاونین پرورشی مناطق و نواحی و مدیران مدارس با عنوان طرح ولایت و با رویکرد جدید تیم های پیشرفت مدرسه برگزار کردیم.

بیگی در ادامه افزود: این دوره حدوداً در چهار روز و دو روز کلاسی اجرا شد و در اجرای این طرح از اساتید استان و شهر مشهد مقدس نیز استفاده شد و تمام تلاشمان بر مبنای این بود که این دوره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف نظام آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش و زیر سندهای تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد .

مسئول بسیج فرهنگیان استان در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم تا این چند روزی که در خدمت عزیزان هستیم ، حتماً بتوانند بهره کافی را ببرند. از توفیقات امام رضا (علیه السلام ) بود ، ما دعوت امام مهربانی ها بودیم و هیچ ادعایی نداریم جز خدمتگزاری که برای عزیزان فرهنگی انجام دادیم.

در ادامه مهتاب دهیری معاون پرورشی مدرسه فروغ دانش شهرستان اردل در رابطه با حضور خود در این طرح گفت: من و همکارانم ، این افتخار را داشتیم که میهمان امام مهربانی ها در قالب طرح ولایت مشهد مقدس بودیم و ان شاءالله که بتوانیم از این دوره بهره کافی را ببریم .

دهیری در پایان گفت : یکی از ویژگی های چشمگیر این دوره، معنویت بسیار بالایی بود که ما در این طرح ولایت شاهد آن بودیم . ان شاءالله شاهد گسترش این طرح ها باشیم و به نحو شایسته نیز از آنها استقبال و استفاده کنیم.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار