نهضت ملی طراحی و ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزش دانش‌آموزی در طرح شهیدسلیمانی/۴

۱۵ زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی در ایلام آماده بهره‌برداری می‌شود

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت ‌آموزش و پرورش استان ایلام گفت تا هفته تربیت‌بدنی ۱۵ زمین چمن در استان ایلام تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد، همچنین ۸ مدرسه پویا در استان به‌زودی افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی در ایلام آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، سعدالله پورمیرزا با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان ایلام بیان کرد: در استان ایلام زیرسازی 15 زمین چمن انجام شده و این تعداد زمین چمن برای نصب آماده است.

وی افزود: به دلیل اینکه با شرکتی به نام یارا پویش قرارداد بسته‌ایم و این شرکت با استان‌های زیادی در تامین و تولید چمن قرارداد دارد، منتظر نصب زمین‌های چمن هستیم.

پورمیرزا اظهار کرد: ۳۷زمین چمن نیز آماده راه‌اندازی و بهره‌برداری است که تا پایان آبان ماه تمام زمین‌های چمن مصنوعی ما آماده خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان ایلام اضافه کرد: ۵ سالن ورزشی در استان ایلام داریم که هر سالن از نظر فندانسیون یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار لازم دارد و در این راستا نیازمند تامین اعتبار هستیم. انتظار داریم در این موضوع نگاه ویژه‌ای به استان ایلام شود.

پورمیرزا گفت: تا هفته تربیت‌بدنی ۱۵زمین چمن در استان ایلام تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد و همچنین ۸ مدرسه پویا در استان داریم که در اسرع وقت افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار