تجربه های دیروز برای موفقیت های فردا

مشهد (پانا) - از نظر من رمز موفقیت زندگی این است که برای شخصیت خودتان، ارزش قائل شوید. من به همه جوانان توصیه می کنم همیشه بر اساس توانایی خودشان گام بردارند و تحت تاثیر حرف دیگران قرار نگیرند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تجربه های دیروز برای موفقیت های فردا

کاظم قانعی، رییس بازنشسته بانک سپه استان یزد است. به مناسبت روز سالمند پای سخنان وی نشستیم که روزی جوان بود با آرزوهای بسیار.

قانعی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «جوان های امروز از نظر سن جوان هستند اما اکثرا هیچ انگیزه ای در دل ندارند و وقت خود را بیهوده سپری می کنند و به فکر آینده خود نیستند.»

وی خطاب به جوانان امروزی گفت: «قدر خود و جوانی تان‌ رو بدانید، این دوران هیچگاه تکرار نمی شود. از نظر من رمز موفقیت زندگی این است که برای خود ارزش قائل شوید. من و تمام همسن و سال های من برای شما جوانان آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.»

حسن عدالتیان یکی دیگر از سالمندان که روزی فروشنده پوشاک بود نیز گفت: «به جوانان امروزی می گویم که اول از همه همیشه با خدا باشید. دوم هیچ گاه به خودتان دروغ نگویید و همیشه با خودتان صادق و روراست باشید. من به همه جوانان توصیه می کنم همیشه بر اساس توانایی خودشان گام بردارند و تحت تاثیر حرف دیگران قرار نگیرند.»

عدالتیان افزود: «به پدر و مادر خود همیشه احترام بگذارید و قدردان آنها باشید. روزی بچه بودم و با پدر و مادرم به تفریح می‌رفتم اما حال که از این دنیا رفتند و از دست دادمشان افسوس میخورم؛ زیرا آنها مانند نفس هستند و هیچگاه تکرار نمی شوند.»

وی در پایان ضمن مزاح عنوان کرد: «من هیچگاه بازنشسته نمی‌شوم و هنوز مشغول به کار هستم. ما هر چقدر که سنمان باشد، باز هم جوانیم. در آخر آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم برای شما عزیزان.»

ابوالفضل بخشنده فرمانده بازنشسته پادگان شاهرود نیز در گفت و گو با خبرنگار پانا در مشهد گفت: «پیری چه شکستی است که تعمیر ندارد ، ویرانه است آن خانه که یک پیر ندارد. سالمندان برکت خانه هستند ، قدردان آنها باشید.»

دانش آموزان خبرنگار: ستایش و ستاره امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار