معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله با اجرای طرح گام‌های عاشقی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت هدف طرح گام‌های عاشقی خدمت‌‌رسانی به زائرین علی ابن موسی الرضا توسط دانش‌آموزان است که کانون تربیتی محله است و در بیشتر مدارس مشهد در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله با اجرای طرح گام‌های عاشقی

محمد حسین پورثانی گفت: طرح گام های عاشقی با خدمت رسانی دانش آموزان در چهل و شش مدرسه برگزار می شود، در هر مدرسه حدود پنجاه تا صد نفر دانش آموز خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: دانش آموزان در عرصه خدمتی مشخص شده خود فعالیت می کنند، خدمات پزشکی، تهیه و تدارک صبحانه و نهار و شام، برگزاری مسابقات برای کودکان و نوجوانان، غرفه کارآفرینی و خدمات فرهنگی توسط دانش آموزان، اولیا و عوامل اجرایی مدارس انجام می شود.

پورثانی گفت: در راستای طرح گام های عاشقی می توان به پویش عهد می بندیم با محوریت زائران کودک و نوجوان امام رضا علیه السلام اشاره کرد. هدف از پویش عهد می بندیم نمایش جلوه های دانش آموزی و کودکان زائران امام رضا علیه السلام است. در پویش عهد می بندیم کودکان و دانش آموزان می توانند اثار خود را در قالب عکس، فیلم و دلنوشته با موضوع زیارت اقا علی ابن موسی الرضا برای ما ارسال کنند، به نفرات برتر جوایز ویژه به خصوص سفر زیارتی کربلا اهدا می شود.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل پرتو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار