استاندار سمنان خبرداد:

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی مدارس استان سمنان

سمنان (پانا) - استاندار سمنان از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی مدارس استان سمنان خبرداد و گفت یکی از مهمترین مباحث آموزشی که در این استان پیگیری می‌شود، موضوع بهسازی مدارس است که با کمک خیران این مهم به خوبی در دست اقدام قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی مدارس استان سمنان

سید محمدرضا هاشمی، صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه روستایی رکن آباد سمنان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین هفته دفاع مقدس و ابراز خرسندی از گشایش حضوری مدارس بعد از دو سال شرایط کرونایی، گفت: بی تردید یکی از زمینه‌های مهم تحقق این هدف، واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان بود که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار تجهیز طی هفته گذشته به مدارس اختصاص یافته و توزیع شد، اظهار امیدواری کرد: انشاءالله با این اعتبارات بتوانیم با اولویت قرار دادن مدارس فرسوده، آنها را به کیفیت استاندارد برسانیم و دانش آموزان از مواهب آموزشی بهره مند شوند.

استاندار سمنان تعامل خانواده با مدرسه را امری بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: مدرسه و خانواده به مثابه دو بال برای اوج‌گیری و رشد دانش آموزان در آسمان خردورزی و دانش بوده و هر دو مکمل رشد و بالندگی و پیشرفت دانش آموز است.

هاشمی در پایان ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای تمامی فرهنگیان و دانش آموزان پُرتلاش اضافه کرد: اقتدار رئیس جمهور در سازمان ملل متحد، نشئت گرفته از همراهی و حمایت مردم و به برکت خون شهدا است که امیدواریم این دانش آموزان ادامه دهنده راه همین شهدا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار