‌در گفت‌وگو با پانا:

ناصر ابراهیمی: مخالف انتخاب اسکوچیچ بودم؛ دلال اصلی در فدراسیون فوتبال است

بازیکنان خائن باید از تیم ملی کنار گذاشته شوند/ دنبال دلال، خارج از فدراسیون نباشید

تهران (پانا) - مربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است کسی که دلالی کی‌روش را انجام داد و او را دوباره به‌عنوان سرمربی برگرداند، خود تاج است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابراهیمی: مخالف انتخاب اسکوچیچ بودم؛ دلال اصلی در فدراسیون فوتبال است

ناصر ابراهیمی در گفت‌‌وگو با پانا، با اشاره به بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران گفت: «نمی‌دانم ما چرا دنبال دلال خارج از فدراسیون فوتبال می‌گردیم. دلال خودش در فدراسیون نشسته است. بدون شک مهدی تاج خودش دلالی کی‌روش را انجام داده و او را برگردانده است. اگر دقت کنید، در ده، بیست سال اخیر دلالان در فوتبال ما غوغا کرده‌اند. از بازیکن بیمار بگیر تا مربیان و بازیکنان بنجل و درجه چندم به تیم‌ها قالب کردند. کسی صدایش در نمی‌آمد و نمی‌آید. آن‌وقت می‌خواهیم فوتبال پیشرفت کند و مسیر توسعه را در پیش بگیرد.»

وی افزود: «من نمی‌دانم کی‌روش ۸ سالی که در فوتبال ایران سرمربی بود، چه نتیجه‌ای گرفت که حالا با سلام‌وصلوات او را برمی‌گردانند؟ او در این زمان زیادی که در اختیار داشت، به عراق جنگ‌زده باخت. مقابل ژاپن تحقیر شدیم. سیستمی بازی کرد که بعد از رفتنش پابرجا نبود. هیچ آورده‌ای برای فوتبال ما نداشت. او اگر مربی بود، باید تیم ملی را قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌کرد. هر وقت مربی‌ای توانست این مهم را بعد از ۴۴ سال انجام دهد، می‌گویم تو کاربلد است. مابعد از ۴ دهه هنوز قهرمان آسیا نشدیم. یقین دارم به مرحله بعد جام جهانی نمی‌رویم. حتی برویم هم چه تاجی بر سر فوتبال ایران می‌گذارند؟ با بودن ولز، آمریکا و انگلیس شانس بیاوریم، یک مساوی بگیریم.»

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: «این را درست بنویسید. دلال اصلی در فدراسیون فوتبال است. تاج خودش دلال کی‌روش است. نمی‌دانم او چطور با آن پرونده سنگین ویلموتس و پرونده قضایی که دارد، دوباره اجازه دادند، رئیس فدراسیون شود. الان برگشته تا با پول فدراسیون، بدهی ویلموتس را بدهد. درحالی‌که خودش آن افتضاح را بار آورد و باید از جیبش بپردازد. نمی‌دانم چرا کسی هم هیچ حرفی نزد و به‌راحتی برگشت. حتی تریبون در اختیارش گذاشته شد تا راحت حرف بزند. کسی که سنگین‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران را بست، دیگر چه می‌خواهد بگوید.»

ناصر ابراهیمی گفت: «من مخالف انتخاب اسکوچیچ بودم ولی وقتی تیم ملی را به جام جهانی برد، گفتم او باید روی نیمکت ما در قطر بنشیند. حقش بود. سریع‌ترین صعود را به جام جهانی داشت. طوری کارش را زیر سوال بردند و گفتند شانس آورده که با تیم‌های ضعیف همگروه شدن، انگار قبلاً برای صعود به جام جهانی با آرژانتین و برزیل همگروه می‌شدیم. واقعاً رفتار زشتی با اسکوچیچ کردند. بازیکنان تیم ملی به او خیانت کردند. خاک‌ بر سر فوتبالی که بازیکن مربی عوض کند. اگر قداست تیم ملی برای فدراسیون اهمیت داشت، باید بازیکنان خائن تیم ملی را خط می‌زدند. شک نکنید این کارها هم زیر سر دلال فدراسیون تاج بود. خواسته از این طریق به خواسته‌اش برسد و کی‌روش را بیاورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار