با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون تربیت بدنی و سلامت کرمان:

کلاس درس تربیت بدنی با اعتبار ۷۵ میلیون تومان در مدرسه دخترانه جهاد بم افتتاح شد

تهران (پانا) - کلاس درس تربیت بدنی در دبستان دخترانه جهاد بم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کلاس درس تربیت بدنی با اعتبار ۷۵ میلیون تومان در مدرسه دخترانه جهاد بم افتتاح شد

به گزارش دفتر معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان محسن منوچهری‌نژاد در حاشیه افتتاح این کلاس اظهار داشت: امکانات به کار گرفته شده در کلاس درس تربیت بدنی این مدرسه به منظور ارتقای مهارت‌های بنیادین حرکتی در فضایی به مساحت ۳۰۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیون تومان ایجاد شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: تجهیز این کلاس از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان تامین شده است.

وی نردبان سوئدی، دیواره سنگ نوردی، چوب موازنه، تخته تعادل، نردبان افقی، نردبان و طناب معلق، نردبان چابکی و تجهیزات ژیمناستیک را از جمله تجهیزات این کلاس درس تربیت بدنی اعلام کرد.

منوچهری‌نژاد گفت: در مجموع ۳۶ کلاس درس تربیت بدنی تاکنون با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان کرمان تجهیز شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان هدف از اجرای این طرح را ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان دوره ابتدایی با اولویت مدارس دخترانه عنوان کرد.

وی تاکید کرد: معلم تربیت بدنی، فضا، تجهیزات، و محتوای آموزشی چهار عامل مهم در کیفیت بخشی کلاس تربیت بدنی در آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار