فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

بیش از ۸۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بافق برگزار می‌شود

بافق (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از اجرای بیش از 80 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بافق برگزار می‌شود

سرهنگ محسن نصیری گفت: امسال هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم و با غبارروبی قبور شهدا و رژه نیرو‌های نظامی و بسیجی در بافق آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان در نظر گرفته شده است که متناسب با روزشمار‌های تدوین شده، به وسیله پایگاه‌های مقاومت بسیج و ادارات و نهاد‌های مختلف اجرایی می‌شود.

نصیری گفت: از برنامه‌های شاخص این هفته، یادمان‌های شهدای محلات، المپیاد‌های ورزشی و برنامه‌های مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به استفاده از ظرفیت مساجد، اظهار کرد: از برنامه‌های دیگر این هفته، هفت شب، هفت مسجد است که بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد برگزار می‌شود.

به گفته او طرح آبروی محله برنامه دیگری است که طبق این برنامه، یادمانی برای شهدایی که روز شهادتشان در این هفته است، به صورت محله‌ای و در مساجد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به اجرای برنامه‌های ورزشی در هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: از برنامه‌های مهم این هفته، المپیاد ورزشی بسیج است که هدف از آن شناسایی ظرفیت‌های بومی محلی و استعدادیابی ورزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار