فرماندار اسلامشهر:

هفته دفاع مقدس آغازی برای خدمت بیشتر به مردم باشد

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مسئولان ادارات نباید فراموش کنند که چگونه به این صندلی‌ها تکیه زده‌اند گفت هفته دفاع مقدس می‌تواند آغازی برای خدمت بیشتر به مردم باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع مقدس آغازی برای خدمت بیشتر به مردم  باشد

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد مقاومت رمز پیروزی است و ما در هر مقطعی در مقابل دشمنان ضعف نشان ندادیم و به جای سازش، مقاومت کردیم تا به فتح و موفقیت رسیدیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آشناساختن نسل جوان و نوجوان کشور با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه شهدا تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه‌های اثربخش و خلاقانه بیش از گذشته جوانان را با قهرمانان عرصه ایثار، فداکاری و شهادت آشنا کنیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ما مسئولان ادارات نباید فراموش کنیم که چگونه به این صندلی‌ها تکیه زده‌ایم، افزود: هفته دفاع مقدس می‌تواند آغازی برای خدمت بیشتر به مردم باشد.

وی بر ضرورت فعال‌سازی کارگروه‌های پیش بینی شده برای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) تمامی برنامه‌های این هفته نیز متناسب با ایام عزاداری پایان ماه صفر برگزار خواهد شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار