مهدی محمدپور:

روابط عمومی باید مطالبه‌گر باشد

ارومیه (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذرباجان‌ غربی گفت روابط عمومی مطالبه‌گر به‌عنوان پلی بین مردم و مسئولان، مطالبات جامعه از نهاد تعلیم و تربیت را رصد و پیگیری می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی باید مطالبه‌گر باشد

گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان بمیزبانی منطقه سیلوانا برگزار شد.

مهدی محمدپور، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: مسوولان روابط عمومی همواره آماده خدمت بوده و به عنوان چشم بینایی سازمان عمل می کنند.

وی افزود: روابط عمومی مطالبه‌گر به عنوان پلی بین مردم و مسئولان، مطالبات جامعه از نهاد تعلیم و تربیت را رصد و پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: اطلاع رسانی سریع و دقیق در پرتال‌های خبری ۲۴گانه آموزش و پرورش استان و ارتباط سازنده با صدا و سیما همواره در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه سیلوانا نیز گفت: در دنیای امروز روابط عمومی‌ها و سازمان‌ها همراه و همزاد هم هستند و هیچ دستگاه و سازمانی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون روابط عمومی بتواند کار کند، روابط عمومی و سازمان‌ها لازم و ملزوم همدیگر هستند و به جرات می‌توان گفت دستگاه‌ها و سازمان‌ها بدون روابط عمومی نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

وی افزود: محور اصلی ارتباط با جامعه و مخاطبان باید روابط عمومی باشد و اگر سازمانی بدون توجه به این ستون اصلی در سازمان، بخواهد عمل کند در آینده به مشکل بر می‌خورد و مقبولیت و مشروعیت خود را از دست خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار