دیدار معلمان و شاگردان قدیمی پس از نیم قرن در مدرسه عشایری روستای پاراقشلاق پارس آباد

اردبیل (پانا) - در آیینی معلمان و دانش‌آموزان عشایری پس از نیم قرن در مدرسه عشایری روستای پاراقشلاق پارس آباد با یکدیگر دیدار و تجدید خاطره کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معلمان و شاگردان قدیمی پس از نیم قرن در مدرسه عشایری روستای پاراقشلاق پارس آباد

در این آیین، الله بخش نجفی، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد درجمع معلمان دهه پنجاه و عشایری روستای پاراقشلاق اظهار کرد: بدون شک یکی از بهترین دوران عمر انسان‌ها دوران مقدس معلمی است که شمع وجود خویش را به پای دانش‌آموزان و نونهالان این دیار ذوب می‌کنند.

مدیرآموزش و پرورش پارس آباد با ابراز خرسندی از اینکه این افتخار را داشته که خود در پای درس معلمان عشایری بوده و سالها نیز در پست مدیر مدرسه روستایی و عشایری انجام وظیفه کرده است، افزود: معلمان ادامه دهنده راه انبیای الهی هستند و دیدار با آنان از افتخاراتی است که نصیب ما می‌شود.

وی با بیان این‌که معلم چراغ راه انسان‌ها است، ادامه داد: توسعه و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مرهون زحمات و مدیون معلمان پیشکسوتی است که عاشقانه برای تربیت نسل فرهیخته جامعه زحمت کشیده و آنها را برای خدمتگزاری تحویل جامعه دادند.

اجرای دکلمه توسط تعدادی از دانش آموزان دختر، سخنرانی بخشدار مرکزی و تجلیل از معلمان قدیمی مدرسه عشایری روستای پاراقشلاق از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است معلمان دهه پنجاه مدرسه عشایری روستای پاراقشلاق شهرستان مرزی پارس آباد از ایل قشقایی بوده ودرحال حاضرساکن شیراز و کوار می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار