معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

برگزاری کارگاه تخصصی راهبران آموزشی‌ تربیتی در البرز

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد در راستای توسعه عدالت آموزشی و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس روستایی، اولین نشست و کارگاه تخصصی راهبران آموزشی تربیتی در سال 1402-1401 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه تخصصی راهبران آموزشی‌ تربیتی در البرز

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: نخستین نشست تخصصی راهبران آموزشی تربیتی با حضور رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی و 11 راهبر مناطق ششگانه یک و سه کرج، طالقان، اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که با هدف برنامه ریزی برای اقدامات اجرایی سال آتی برگزار شده بود، اهم اقدامات سال گذشته راهبران بررسی و چالش ها و آسیب های فعالیت های انجام شده با استفاده از اسلایدهای آموزشی تبیین و نکات حائز اهمیت برای اجرای کمی و کیفی وظایف محوله مورد تاکید قرار گرفت.

حسینی اضافه کرد: همکاری در اجرای طرح نهضت نصیب آموزشی، برنامه انسداد مبادی بی سوادی، اجرای جشنواره بازی های بومی محلی، برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندساز ویژه معلمان و مدیران، نظارت بر توسعه تعاملات درون وبرون سازمانی، بازدید و نظارت مستمر از مدارس روستایی، برگزاری جلسات آموزش خانواده و ارائه گزارش های مستند از فعالیت های انجام شده از جمله انتظارات شورای راهبری استان بود که در این کارگاه آموزشی تشریح شد.

در پایان این نشست، افشار رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان البرز، برخی فصول آیین نامه اجرایی مدارس را تشریح کرده و نظارت دقیق بر اجرای صحیح این بندهای قانونی را در مدارس روستایی از راهبران مطالبه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار