‌نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در نشست مدیران شهرستان نظرآباد:

مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد

کرج (پانا) - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت پس از چندین سال طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس یازدهم بررسی و منابع آن در کمیسیون تلفیق دیده شده، بنابراین نمایندگان مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ استان البرز در جمع مدیران مدارس مقطع ابتدایی شهرستان نظرآباد، معاون آموزش ابتدایی اداره کل و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان فداکار از اهمیت بالایی برخوردار است و تاخیر در اجرای مصوبه مجلس قابل قبول نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به اینکه تمام تلاش‌مان برای گرفتن حق فرهنگیان نجیب و صبور است، تصریح کرد: نگاه ویژه و متفاوتی در مجلس یازدهم به آموزش و پرورش داشته و خواهیم داشت.

وی گفت: اگر معلم دغدغه معیشت داشته باشد از این نقش مهم باز می‌ماند و کار‌آمدی‌‌اش کم می‌‌شود، از این جهت منزلت اجتماعی معلمان تأثیر بسیار جدی در کارآمدی‌‌شان دارد که در کمیسیون تلفیق بودجه اعتبارات خوبی برای این مهم تصویب شده است.

حدادی با بیان اینکه سرانه آموزشی متناسب با جمعیت ‌یا تقاضا باید اصلاح شود، بیان کرد: از دغدغه‌های جدی مدیران مدارس قبوض انشعابات است که در این مجلس مورد توجه ویژه قرار گرفت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه طرح مهرآفرین خارج از قانون نیست، اظهار کرد: منابع مالی این طرح را پیش‌بینی کرده‌ایم و باید معلمان این طرح حق رتبه‌بندی دریافت کنند.

حدادی، با تاکید بر پرداخت پاداش پایان‌ خدمت فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش باید سریعا به این دغدغه فرهنگیان شریف رسیدگی کند.

دانش‌آموز خبرنگار: علی اصغر مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار