دبیر شورای آموزش و پرورش مشهد:

پیش‌بینی پروژه مهر امسال از دو نظر دانش‌آموزی و ادارات

مشهد (پانا)- دبیر شورای آموزش و پرورش مشهد عنوان کرد پروژه مهر امسال از دو نظر ادارات آموزش و پرورش و دانش‌آموزان پیش بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی پروژه مهر امسال از دو نظر دانش‌آموزی و ادارات

احمد مسجدی، دبیر شورای آموزش و پرورش مشهد در گفت‌وگو با پانا گفت: «پروژه مهر امسال از دو نظر پیش بینی می شود، یک با توجه به شرایط کرونایی و فضای کمرنگ آموزش و پرورش در آموزش حضوری دانش‌آموزان و دو غیرحضوری بودن دانش‌آموزان در دو سال گذشته که سعی داریم امسال این مشکلات و کمبودها را برطرف کنیم.»

وی افزود: «در این دو سال دانش آموزان در فضای مجازی درس خواندند و توانمندی هایی را پیدا کردند، اما هیچ چیز جای آموزش و تدریس حضوری و همراهی دانش آموزان با معلمان در کلاس درس را نمی گیرد.»

وی اظهار کرد: «مهر امسال در ادامه فرآیند جبران افت آموزشی که در دو سال گذشته اتفاق افتاده پیش می رود. یکی از کارهایی که در عرصه مسائل تربیتی انجام می شود، این است که بخشی از فرآیند تربیت در مدارس اتفاق می افتد، بنابراین این کار دانش آموزان را اجتماعی می کند و نحوه رابطه و گفت و گو با دوستان خود را یاد می گیرند.»

مسجدی ادامه داد: «تشکل های دانش آموزی باید به این نکته بسیار اهمیت دهند. ما در حوزه های آموزش و پرورش کارهای عقب افتاده زیادی داریم که انشاالله در سال پیش رو به انجام خواهیم رساند.»

وی تصریح کرد: «باید بستر لازم برای آموزش و پرورش با توجه به تعداد بالای دانش آموزان خراسان رضوی بخصوص در مناطق اطراف مشهد فراهم شود تا بتواند به خوبی کارهای خود را اجرایی کند. ما از مردمان شهر و استانمان دعوت می کنیم تا در مجموعه های خیریه به کمک آموزش و پرورش بیایند تا جهاد مقدس مدرسه سازی تقویت شود.»

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات مدیران آموزش و پرورش تشکر کرد و گفت: «انشاالله مهر امسال و سال های بعد را طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که شاهد رشد و بالندگی دانش آموزان باشیم.»

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار