نشست مراقبین سلامت در جهت بهبود سلامت دانش‌آموزان پاکدشت

پاکدشت (پانا) - کارشناس‌مسئول سلامت و تندرستی آموزش و پرورش پاکدشت گفت روح و روان سالم، در جسم سالم است و مراقبین سلامت نقش بسزایی در توجه به سلامت دانش‌آموزان دارند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مراقبین سلامت در جهت بهبود سلامت دانش‌آموزان پاکدشت

سعیده پیرحیاتی، کارشناس‌ مسئول سلامت و تندرستی آموزش و پرورش پاکدشت، در جلسه رابطین سلامت که در سالن جلسات این اداره با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و رابطین سلامت مدارس برگزار شد گفت: سلامت زمینی که در آن زندگی می‌کنیم دارای اهمیت است و ما باید در حفظ سلامت آن و همچنین سلامت جسم و روان خودمان کوشا باشیم.

پیرحیاتی ادامه داد: مراقبان سلامت هر مدرسه باید اطلاعاتی که ما در اختیارشان می‌گذاریم را در کانال‌های مدرسه و یا به صورت حضوری برای دانش‌آموزان اعلام کنند. این کار باعث می‌شود دانش‌آموزان در جهت رشد سلامت جامعه و خودشان در تلاش باشند.

در ادامه محمد حسنی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پاکدشت، ضمن تشکر از رابطین سلامت مدارس و همچنین کارشناسان حوزه بهداشت اداره گفت: آموزش، نیازمند پرورش است و وظیفه حوزه پرورشی حفظ سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان است.

حسنی بیان کرد: همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا ما با دقت بیشتر، وضعیت و امکانات بهداشتی مدارس و ارتقا آن برنامه‌ریزی کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ادامه داد: مراقبین سلامت باید در سال تحصیلی پیش‌رو، به موضوع بهسازی و بازسازی اقلام و اماکن بهداشتی مدارس، اعم از سرویس‌های بهداشتی توجه کنند و در صورت مشکل، اقدامات لازم را انجام دهند. در همین راستا نیز خواستاریم مدارس از حداقل امکانات برخوردار شوند و بتوانیم سلامتی و آرامش را به خانواده‌ها و دانش‌آموزان بازگردانیم.

حسنی در پایان نیز از مراقبین سلامت خواست مراسم مهر و سلامت در زمان بازگشایی مدارس، به بهترین نحو انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار